Liever bellen? 088 - 22 66 648

Word lid van Sign Benelux

Introductiekorting
Compleet
Van € 719,95 voor
€ 575,95
/ per jaar
8x per jaar het nieuwe magazine op de mat
2x per jaar een extra katern
Toegang tot alle online magazines
Toegang tot exclusieve artikelen voor abonnees
50% abonneekorting in de webshop
Digitaal
€ 174,95
/ per jaar
Toegang tot alle online magazines
Toegang tot exclusieve artikelen voor abonnees
25% abonneekorting in de webshop
2x per jaar een extra katern
8x per jaar het nieuwe magazine op de mat

Veelgestelde vragen

Kan ik Sign Benelux meteen lezen?

Ja. Om als abonnee toegang te krijgen tot het digitale vakblad is het belangrijk dat je ingelogd bent. Nog geen account? Dan kan je die hier aanmaken. Het aanmaken van een account is eenvoudig en kan worden gedaan aan de hand van jouw relatienummer of postadres. Bovenaan in de menubalk vind je via ‘Magazine’ alle digitale edities van Sign.nl. 

Waar vind ik mijn relatienummer?

Jouw relatienummer bestaat uit 7 cijfers en staat op de wikkel van het blad, op een bevestiging of op jouw factuur. Je kunt jouw relatienummer ook opvragen door te mailen naar abonneren@eisma.nl.

Heb ik bedenktijd na het bestellen van het Sign Benelux abonnement?

Ja, je hebt 14 dagen bedenktijd (herroepingsrecht) na het afsluiten van het abonnement.

Abonnement uitbreiden of wijzigen

Neem contact op met onze abonneeservice via abonneren@eisma.nl of 088 – 22 66 648 (ma-vr van 09.00 – 17.00 uur). 

Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?

Ja, jouw abonnement op Piloot en Vliegtuig wordt automatisch verlengd en geldt tot wederopzegging.

Een maandabonnement wordt iedere maand verlengd. Een jaarabonnement gaat na het eerste jaar automatisch over in een nieuw jaarabonnement en is na het 1e jaar maandelijks opzegbaar.

Ik heb een nieuw e-mailadres, hoe moet ik nu inloggen?

Als je een nieuw e-mailadres hebt, kun je je oude e-mailadres veranderen in je huidige/nieuwe e-mailadres. Hiervoor dien je eerst in te loggen met je oude e-mailadres en wachtwoord. Bij ‘Mijn gegevens’ kun je vervolgens je e-mailadres wijzigen naar je huidige/nieuwe e-mailadres. 

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van één account?

Een account is voor één gebruiker. Het account voor je digitale abonnement is persoonlijk en gekoppeld aan je persoonlijke (bedrijfs)gegevens. Het is niet toegestaan je inloggegevens intern of extern te verspreiden. Ben je geïnteresseerd in een inlog voor meerdere personen van je organisatie, neem dan contact op met onze klantenservice via abonneren@eisma.nl of 088 – 22 66 648 (ma-vr van 09.00 – 17.00 uur). Wij maken graag een aantrekkelijk voorstel voor je bedrijf. 

Bezorging en verhuizing

Je kunt contact opnemen met onze abonneeservice als je een editie van Sign Benelux niet hebt ontvangen. De betreffende editie leveren wij zo snel mogelijk na. Indien je een adreswijziging wilt doorgeven, kun je ook contact op nemen met onze abonneeservice via abonneren@eisma.nl of 088 – 22 66 648 (ma-vr van 09.00 – 17.00 uur). 

Kan ik het Sign Benelux abonnement makkelijk opzeggen?

Opzeggen kan door contact op te nemen met onze abonneeservice via 088 – 22 66 648 (ma-vr van 09.00 - 17.00 uur) of abonneren@eisma.nl

Wat is een collectief abonnement?

Een collectief abonnement is geschikt voor bedrijven die voor minimaal 3 medewerkers een abonnement op Sign Benelux willen afsluiten.

Interesse? Neem contact op met onze abonneeservice via abonneren@eisma.nl.

Over Sign Benelux

Sign Benelux geeft duiding in de wereld van ‘visuele communicatie’. Of je nu een signbedrijf hebt, carwrapper bent of allround signmaker bent, wij informeren je! Wij zijn er van overtuigd dat visuele communicatie onze wereld een beetje mooier maakt. Sign Benelux signaleert en informeert over ontwikkelingen in de branche en heeft een verbindende functie. Al meer dan 35 jaar!